We krijgen regelmatig vragen over de app. ‘Ik kan mijn kinderen niet in de app zien’ en ‘Ik ben teammanager van het team van mijn zoontje, hoe kan ik de app gebruiken?’ Maar ook van clubs: ‘Hoe moeten we de gegevens van ouders vastleggen in de administratie van de vereniging?’ We hebben een aantal vragen én antwoorden voor je op een rijtje gezet. Hopelijk staat jouw vraag ertussen.
Kortom, voor nu is het dus even zo dat je inderdaad twee keer de wedstrijd van je kind ziet. Maar zoals gezegd gaan we dit aanpassen. Meer uitleg vind je op deze pagina.
De vraag is allereerst: ben je zelf ook lid van de vereniging? Zo ja, dan kan de vereniging jou als persoon in de ledenadministratie teammanager maken van het team van je kind. Ben je zelf geen lid van de vereniging? Dan dient de vereniging jou als bondslid in de administratie van de club te registreren. Want alleen als bondslid kun je de rol Teammanager krijgen zodat jij het nodige in de app kunt doen.
Bel in beide gevallen dus altijd even naar de club om bovengenoemde met ze af te stemmen. Zodra de club jou als Teammanager aan het team heeft toegevoegd, kun jij alles als Teammanager in de app doen.
Je dient in de app in te loggen. Vervolgens kun je onder ‘Instellingen > Mijn kinderen’ de gegevens van je kind(eren) beheren. Zie je onder de optie ‘mijn kinderen’ niets staan? Geen zorgen, je club dient in dit geval allereerst eea in de administratie aan te passen zodat jij de gegevens in de app kunt beheren. Je kunt het volgende doen:
5. Hoe moet de club de e-mailadressen van app-gebruikers (ouders én kinderen) registreren?